Časté otázky
Čo robiť, ak nie som spokojný u poisťovateľa s vyčíslenou výškou škody – poistným plnením?
Ak nie ste s vyčísleným nárokom a výškou odškodnenia škody zo strany
poisťovateľa spokojní, doporučujem Vám podať písomnou formou na príslušného
pracovníka likvidácie (vedúci likvidácie poisťovateľa), dožiadanie o znovu
prehodnotenie vyčíslenia škody.
Čo je všeobecná hodnota vozidla?
Všeobecná hodnota vozidla je hodnota vozidla v danom mieste a čase, pri ktorej
stanovení sú okrem vplyvu opotrebenia zahrnuté vplyvy trhu (predajnosť).
Čo je technická hodnota vozidla?
Technická hodnota vozidla je zvyšok technickej životnosti vozidla (bývalá časová cena),
stanovená podľa znaleckého štandardu pre odhad hodnoty cestných vozidiel,
schváleného Ministerstvom spravodlivosti Slovenskej republiky.
Aká je doba premlčania u nárokov z poistenia?
Nároky z poistenia sa premlčia v trojročnej premlčacej dobe. Premlčacia doba začína
plynúť rok po poistnej udalosti.
Doporučujem, v rámci poskytovaných služieb poisťovacími spoločnosťami,
pripomenúť a zdôraznť poisťovni, že:
"Klientom nie je nik s kým je treba bojovať. Ešte nikto nad svojím klientom
nezvíťazil. A je vždy ľahšie si klienta udržať, ako ho znovu získať."
|